måndag, november 01, 2010

there is no such thing as enough

är fortfarande lite lagom bakfull & kan inte sova.
så jag spekulerar lite över helgen som varit
& jag måste säga att den var väldigt trevlig.

i fredags så var jag & majamyra på animekonvent i kulturhuset,
vilket var väldans mys. även om man kände sig lite lätt utanför ibland kanske
då jag inte alls var utklädd & kände mig speciellt social, men man kan ha kul ändå.
även om jag också tappade ett helt nytt paket cigaretter o_O
& i lördags bestämdes det väldigt sent att jag skulle på fest, så runt klockan 22
kastade jag på mig en massa kläder & träffade lite människor hos stefan
sen vandrade vi mot folkets hus men det var lite lamt så vi stannade inte länge
utan istället blev det "efterfest" hos stefan till klockan 7 på morgonen
typ tv-spel, friterade pommesar, snurra bananen & brottning :3

så allt som allt var det en fin helg.

DSC_0488

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar