lördag, december 24, 2011

& we will take a goodwill drink of ale, for times gone by

så trotts att allt gick käpprätt åt helvete igår,verkar det som om allt ändå löste sig.
det blev jul hos min mor, då det visade sig att min styvbror tydligen bara var ordentligt bakis .__.
men fick ansluta sig till vår skara & fira lite för-jul med oss.
idag blev det brunch i samma tema & julklapps utdelning hos mor (fick världens gosigaste mjukiskläder)
vi missade dock kalle anka. skam osv.
sedan begav vi oss hem till min kusin bettan där det var ett gigantiskt julbord & vi alla åt tills vi
mer eller mindre sprack.
det var också alkohol & härliga diskussioner om bla. vart den finska tomten bor & cocacola under julen.
jag föreslog att redbull skulle bli nya julmusten men ingen höll med mig.
så nu ska jag stoppa lite batterier i min fina & gigantiska hello kitty klocka, & sedan titta på någon film
tills jag antagligen somnar.

imorgon skall vi kalas. bara det att vi inte vet vart ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar