måndag, december 19, 2011

it wouldn't show in the creases on your face

oh, tredje körlektionen imorgon, ska börjar parkera & crap, sjukt nervöst.
& på torsdag skall vi köpa dem sista julklapparna, vilket för mig blir
dem första & enda julklapparna. gött att det inte blir så många, för på juldagen
ska vi köra all in! middag & sen kalas .'D
känns som om man behöver lite cash till det.

& medan jag sitter här & kollar på första säsongen av himym
har jag redigerat ihop fyra bilder från varje årstid som min mor vill ha i julklapp.
den kommer bli aningen försenad men ehm,
ja.. häh. kom precis ihåg att hon önskade sig det.

our broken fairytale, so hard to hide.

new of the year

1 kommentar:

  1. Tja!
    Vem blev ''Blog of the Week'' på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ? Gå in på min blogg och find out!
    Om du inte vann denna gång, har du såklart en ny chans om du anmäler dig på samma visa som förra gången! :D
    /Heiduskaja

    SvaraRadera