måndag, december 12, 2011

if the waiting doesn't kill you first

idag kollade jag på sista avsnittet av being human säsong 1.
blev imponerad, förälskad & hoppas på att tiden går fort så säsong 2 kommer snart!
& om typ en timme ska jag bege mig mot staden
för lite biomys under natten med sture & anna. fedt värt.
men känner dock att jag kommer somna snart tom, fast jag sov till ett idag.
spelar ingen roll hur jag gör
jag är inte en duktig natt människa XD
men ehm ja, det blir nog bra tillslut & kanske med lite redbull
så är alla problem lösta.

Iron And Wine – Flightless Bird, American Mouth
Iron And Wine – Hickory
lite mysiga låtar som värmer i all december crap.

DSC_0535 copy

& på bilden här nedan, ser ni att det är kvinnan som spelar harry potters moster? :'D

heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar