tisdag, december 06, 2011

but my thoughts were so loud i couldn't hear my mouth

sims vägrar att funka, jag hatar min pen tablett, inga animes att titta på.
vilken otroligt värdelös tisdagskväll. & inga vänner har jag att leka med heller. DÖ!
nä okej, förlåt tisdag, det var inte meningen att be dig att dö, bara det att du är som min söndag
för att imorgon jobbar jag ._. & JAG ORKAR INTE. men jag är ifs frisk nu, så dem där tio timmarna
är kanske inte sådär jätte hemska, heh.
STAY POSITIVE! som HIV-mannen sa.

uh, vilket osmakligt skämt. iaf..
tänkte att jag skulle göra om min frustration till något kreativt
(& inte bara äta allt som innehåller socker i detta huset)
så det blir nog att måla lite, eller något. har ju faktiskt ny akrylfärg & penslar :D
kanske blire bra, kanske lägger jag ut en bild.. vem vet?

DSC_0352

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar