torsdag, mars 05, 2015

Like a complete unknown, like a rolling stone

Så atte, det är Mars nu! Och det är soligt som fan i denna lilla lägenhet utan persienner och gardiner.
Vilket jag diggar, antar jag. Så länge jag kan se datorskärmen är jag nöjd tiep.

Men! För tre år sedan, vart jag arbetslös, utan drömmar, utan någonting och bara var. Spelade för det mesta bara Skyrim, drack hemmagjord vanilla latte och hängde med lika förvirrade vänner om vartannat.
Så jag tänkte att det skulle vara kul att rusa ner för "memory-lane", som det så vackert heter och bara kika på vad som hände.



Första mars fotade jag denna ståtliga donna i mitt vardagsrum. Tyckte bilderna blev lite 50-tal ca & allmänt fina.

Några dagar senare såg det ut så här på himlen & det vart så passande med en frukost utomhus tyckte vi!


Så vi slog på stort & åt allt vi hittade hemma typ.



Det blev många timmar i vårsolen med cigaretter & mys. Så som livet skall vara.


Promenader promenader. Att vara arbetslös var likamed gratis hundvakt för mamma, trevligt kan man tycka. 

 Hängde med en såsig syster emellanåt.


 Gosigaste hunden!


När mars rörde sig mot sitt slut tänkte jag, Anna, Loveh & Tessica att det "typ är sommar nu!"
Så vi grillade vid en sjö jag inte minns namnet på, det gick inte super. 

 Jag fick dessutom välja tallrikar & muggar = Hello Kitty. 

Jag var arg på någon & kände 10000 känslor varje gång man sa hans namn. Ilska, 


Och så kan vi avsluta det hela med en superdjup selfie. Så bra det kan gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar