torsdag, augusti 15, 2013

Lover, I don't play to win

För några veckor sedan hittade jag en fin gammal spellista & blev nostalgisk.
Jag lade då upp lite finfina bilder från 2010 & lovade en fortsättning.
Så här kommer den.
2011 i ett nötskal liksom.

2011. Pappa Jan åkte till Japan & vi firade med att ha en tequila kväll hemma hos mig. Det var fint!

Finland vann VM i Hockey <3 p="">

Sedan kom Pappajan hem & hade med sig massa fiiina saker till mig (& min bror).

En vecka senare åkte jag & den här saken till LONDON! Det var massa fint!

 & i februari åkte jag med familj upp till Norrköping & hälsade på morfar & det här lilla livet.

 Jag fotade mycket. Bland annat Anna, såklart.

& när jag var hemma fotade jag mig själv, till tonerna av St. Vincent.



Våffeldagen kom & gick & jag firade såklart.

Många sysslolösa timmar spenderades på Espressohouse.

Sedan kom Studentmössorna.


& långfredagen firades med ett knytkalas som var hur mysigt som helst.

Påskaftonen firades på min altan. Vi spelade Kung & skrek högt.

Sedan släppte Veronica Maggio sitt nya album & jag blev frälst.

Mina fina vänner gick på bal!


& en månad senare, tog vi alla studenten. Det var hur bäst som helst.

Vi åkte till ett mycket varmt Borlänge & ett mycket varmt Peace & Love.

Två veckor senare fyllde jag 19 & kusin hade bakat ett tårta åt mig!

Vi gjorde även ballongdjur!

Sen kom Augusti & jag fick ett jobb. & klippte av mig luggen!

& så fotade jag min fru.

När hösten blev ett faktum flydde jag & dessa tre människor till ett soligt & fint Finland.


En helg stack den här kusinen & jag till Stockholm för att se Patrick Wolf

& så käkade vi på den bästa japanska restaurangen ever.

Sedan kom vintern, & med den all snö & all Jul.

& det nya året firades in med Anna i Hok.





Det var liksom, ett helfint år! 

1 kommentar: