lördag, september 07, 2013

Ingen ska se mig gå ner mig, jag kommer tillbaka

Det finns en väldigt simpel anledning till att jag inte uppdaterar min blogg längre.
Jag gör ingenting som är speciellt intressant att skriva om,
inte heller har jag några fina tankar, eller tankar överhuvudtaget.
I min säng ligger min hane & kollar på youtube filmer.
Här sitter jag & läser andra människors bloggar & grämer mig över att mitt liv är så tråkigt.
& att jag liksom inte fotar (dock är ju min kamera sönder så..) eller ja, bara skriver något.
Men det finns inte så mycket jag kan göra åt det.
Så....

Jag är iaf rankad i Lol. Puss på det.

Lars Winnerbäck – Utkast till ett brev
<3 p="">

1 kommentar:

  1. Jag tror på dig! Jag minns dig när du växte upp, hur kul vi hade det när du kom och hälsade på i Stockholm, och vilken humor och skarpsinne du hela tiden visade, tillgångar som du har kvar. Du kommer absolut tillbaka.

    /Gudfar

    SvaraRadera