måndag, december 20, 2010

we just drink & dance & screw

helgen, den så otroligt efterlängtade helgen, var helt bra.
typ bakade med min fru, fast det blev inte så mycket eftersom att jag var så trött
att jag nästan grät lite hela tiden..
men det var kul, vi kollade på film och mös.
lördagen bestod av att färga håret, kolla på dålig film och fest.
vilket var nästan bra.
blev full väldigt snabbt, var full resten av kvällen, blev tillsagd av otrevliga poliser
att jag skulle "gå in till festen igen annars åker du med oss" när jag satt ute & rökte.
frös ihjäl medan jag & anna krigade oss till subway,
snubblade så alla på juneporten kunde se,
somnade på subway & sen var det bara att kriga sig tillbaka & typ dansa.
egentligen är inte fest min grej,
bongo däremot. men det kan jag inte njuta av
med alla mina vänner än,
så tillsvidare går jag på fester jag inte tycker om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar