tisdag, juli 12, 2011

desperate don’t look good on you, neither does your virtue

det har gått ett bra tag sen jag sist skrev ett inlägg här, kanske för att jag var på peace&love.
kanske för att jag inte har så mycket att säga.
min sommar är som den förra, mycket pokémon & mycket sömn.
känns väldigt härligt att inte ha något att göra. lite sådär lagom avslappnande :D
& jag har blivit förälskad, i en stad som jag aldrig besökt förut.

man kan väldigt lätt säga att peace var underbart! även om vi alla brände oss första dagen
& man fick stå i kö överallt bara för att tex få en kall pizza. men det var så härlig stämning överallt.
& alla människor var jätte mysiga. lite ledsen över att mitt kött somnade, men sånt är livet.

nu ska jag göra lite frukost & fortsätta titta på pokémon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar