fredag, oktober 07, 2011

when you're alone & life be makin' you lonely

*craicrai*
nädu.
jag åker fan till finland imorgon! känns så jävla awesome..
nu väntar jag bara på finkusin så vi kan åka & äta burger king mat!
för jag är hungrig som ett as .'D
det är sådär att man jobbar i ett kök & så äter man inte för man ser så mycket mat att man blir mätt. it's all so weird.
snart kommer sims 3 pets ut också, det känns som en bra grej liksom.

& samtidigt som jag ligger i sängen & tittar på greys; ett julavsnitt.
får jag ångest & vill bara kasta mig ner på marken & gråta.
det är ju bara drygt två & en halv månad kvar, sen så är man där igen.
jag hatar julen. all jävla crap om att man ska umgås med familjen..
jajo, men diskutera det med ett skillsmässo-barn som alltid får ha dåligt samvete
för att hon lämnar någon av sina föräldrar ensam på julafton, & det är ju tydligen tabu.
så jag hatar julen. så i år har jag bestämt mig för att inte fira någon jävla jul.

suck it jesus.
IMG_0388

IMG_0384

IMG_0390

IMG_0372

2 kommentarer:

  1. spelar ingen roll om du ska fira jul eller inte, jag har hittat världens bästa julklapp till dig!

    SvaraRadera