måndag, april 29, 2013

Du kan dränka dig i minnen, eller litervis med vin

Hade en mycket trevlig helg som började med öl & lan hemma hos Tess.
Finaste Juan var också med oss! Vi spelade & drack & blev arga på nätverket.
Några spelade Twister & vi rökte som skorstenar.
Allt eftersom det blev ljusare ute gick folk & la sig,
jag blev dock aldrig tillräckligt trött för att sova utan stannade kvar vid min dator
Juan följde med mig hem under lördagen & vi spelade mer,
efter någon timme kom Tessica också som hade tråkigt i skogen utan vänner.
Sedan när jag varit uppe 43 timmar utan sömn kände jag att det var dags att sova.
Igår kollade jag & Juan på serier & målade & drack kaffe innan det var dags för honom att åka hem.
Så ja, bra helg!
I torsdags var jag också & tattuerade mig finally! Blev väldans nöjd!

Hayden – Bad As They Seem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar