tisdag, maj 07, 2013

By tomorrow we'll be lost amongst the leaves


"Hej Julia!
Jag har glädjen att meddela att du är en av de 39 som är utvald att gå vidare till andra omgången! Manusutbildningen hade denna gång rekordhögt antal sökande, 250 st.
Andra omgången av uttagningen till manusutbildningen består av:
1. Besvara frågeformulär och göra en extrauppgift, deadline 15/5
2. Intervju på plats i Umeå veckan 10-14 juni
Du kommer att kallas till intervju på plats i Umeå 10-14 juni. Räkna med att du behöver vara i Umeå en dag under den veckan, det går att resa över dagen med flyg. Intervjun kombineras med en skriv/gruppuppgift så det tar sammanlagt ca en halv dag.
Preliminärt besked om du blivit antagen ges redan veckan efter intervjuerna." 


Och därför skuttar jag fortfarande upp och ned i min säng, 
samtidigt som jag skiter i min förkylning. 
För jag är lyckligast just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar