tisdag, augusti 23, 2011

tell me what i already know, it's kinda getting harder to breathe

jag har tröttnat på att vakna. tröttnat på att vakna upp till verkligheten.
jag förstår inte, varför jag måste vakna, när drömmarna är så mycket vackrare.
kan välja drömmarna framför vilken jävla verklighet som helst.
för dem är bara så jävla mycket bättre.
behöver inte ens vara mig själv, för det blir tydligen bättre då.
idioti.
nä. jag får försöka sysselsätta mig med något. buffy är bra
sådär så att man blir liten igen & allt är sådär mysigt.


this is how it goes
you'll get angry at yourself
& think you can think of somethinge else
& I'll hear the clanging of the bells
cause I can't stop you baby
cause I don't have the bribery in place
no bright shiny surface to my face
so I won't go near the marketplace
with what I'm selling lately
cause this is how it goes
DSC_0605__copy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar