måndag, augusti 08, 2011

it feels like forever, but forever feels so alone

haft några bra senaste dagar, vilket känns sådär lagom ovanligt.
träffade min moster & hennes underbara små barn hemma hos mamma,
åt grillad fisk & drack rosé. självfallet.
hade fondue kväll med pappa jan & syskonen, & kollat på väldigt mycket "vad blir det för mat"
& "nigela's kitchen" så blev helt galet sugen på att laga mat, men.. det blev inte direkt så.
lekt med min fina kusin & nördat oss massor med både pokémon & wow.
sen lite mys från annat håll som var väldigt oväntat. & skräckfilm med en man
som är fegare än jag.
sen fortsatte dagen hos finskusin med mer nördande & film. + pizza & glass <3

nu ska jag utmattat lägga mig i sängen & kolla på pokémon innan jag somnar.
fick bara sova typ fem timmar inatt så... deeeet är dags nu.
känns bra att vara lite glad sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar