fredag, september 02, 2011

tänd eld på dina tankar, med dina svarta tysta tårar

den här staden gör mig galen igen

hittar som alltid om hösten tillbaka till kent, finner lugnet
& låter resten av världen ruttna bort i sin egen tragedi..
jag kan förtränga allt, skriva av mig allt, låta allting passera.
står kvar i slowmotion, fastän verkligheten spetsar mig. jag kan stå kvar.
envishet är inte en dygd.
det bevisar bara att man har något kvar att kämpa för.
en envis känsla, om att allting kan bli bra igen.
kan dock inte påstå att allting är som en grekisk jävla tragedi.
det finns saker som är, underbara.
oväntade stunder, som sätter sig bakom ögonen & spelas om & om igen
en plats där jag kan söka efter lycka när än jag vill.


men nu, vill jag ha redbull. aksdhaklfh!
typ så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar