fredag, september 23, 2011

amour, vous êtes rien de plus qu'un imbécile

jag saknar alla mina pennor. jag saknar att måla. men eftersom jag har ett monster under min säng
som tydligen verkligen inte gör något hellre än att tugga i sig saker jag tycker om. det är absurt.
slösar bort min lediga dag på en spikmatta som borrar genom min hud & ger ett skönt lugn.
det förtränger saknade efter mina pennor & mer redbull som kan förkalka mina kärl & istället
för att ge mig vingar ge mig hjärtklappningar så jag inte kan sova, yay.
kanske borde jag fundera på hur kul det kommer vara att åka till jobbet imorgon & jobba tio timmar,
efter vad jag hoppas kommer bli en otroligt bra utekväll. men det får det vara värt.

kanske borde jag hoppa in i duschen nu.
IMG_0326

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar