fredag, november 11, 2011

i'm gonna raise the stakes, i'm gonna smoke you out

stockholm nalkas, det pirrar i kroppen. inte bara för att det är stockholm
utan också för att det blir patrick wolf & finkusin i massor.
jag har längtat här ifrån så länge, att det nästan inte känns på riktigt.
i min fantasi blir allting bra så länge jag kommer härifrån & när jag kommer tillbaka
så kan jag få ordning på det här som kallas mitt liv. kanske.

samtidigt som jag sitter & skriver & drömmer om förändring
inser jag hur mycket jag faktiskt inte tycker om den alls.
för mycket förändring, för kraftiga svängar. det blir som käppar i hjulen
& sen kommer jag ingenstans. fastklistrad under mitt täcke,
inuti min skyddande hinna. säkerheten i att inte finnas till på riktigt.
nej.

jag finns här.

förövrigt var detta blogginlägg tillägnat LINN för dem andra hon stalkar uppdaterar tydligen
inte tillräckligt ofta. ähä.
puss :*

hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar