söndag, november 20, 2011

gone before you had to worry; gone

har haft en väldigt arg dag. även om jag varit duktig på att inte
ta ut det över all andra. jag har ändå varit arg, så väldigt arg
& förbannad & besviken. på allt. hela världen. på ingenting.
det är så sjukt egentligen. relationer. vänskap. varför vi behöver det.
så otroligt onödigt. det känns
så jävla onödigt. kanske är det bara för att jag är ensam.
fastän jag egentligen inte är det. jag bara känner mig ensam.
hoppas att det är okej.

asystoli.
jag kan inte andas längre.
asystoli.
jag ber dig, ge dig av.
asystoli.
jag har ingenting kvar.

but the diamonds of the morning; bribing open both of my eyes
DSC_0160_copy

2 kommentarer:

  1. sluta vara så forever alone då bulle, du vet att det bara är okej när vi är forever alone tillsammans?!?!

    förövrigt tänkte jag sova hos dig på typ....... lördag? gosa ner oss i din säng med massa cougar town och hata världen tillsammans? okidoki?

    hermeliner forävaaaahhhh <3

    SvaraRadera