torsdag, november 17, 2011

would you destroy something perfect, in order to make it beautiful

har hamnat i någon my chemical romance period,
då jag finner denna musiken mer passade för humör & temperatur.
inte för att jag går runt & är emo hela tiden, men det nya albumet (som inte är så nytt längre)
har ett sånt underbart sound. stod i köket innan & istället för att diska
bröt jag ut i någon form av luftgitarr/swing/hoppa-runt-som-en-galning dans.
antar att om mina grannar såg, skulle de tycka jag var galen.
men det är jag också, så egentligen spelar det ingen roll vad de tycker!

ska snart på min sista teorilektion, det är rätt jobbigt att genomlida.
men, vad gör man inte när man har betalat för det?
dessutom är dem ganska bra, för läraren är duktig på att förklara saker, så att man fattar.
till skillnad från boken.
& snart ska jag nog tom köra lite, det blir spännande.


DSC_0533

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar