torsdag, januari 05, 2012

babe; i'll be a flatliner for a heartkiller

inser nu att jag inte skrivit ett enda inlägg det här året..
tur att inte så många dagar har hunnit förflyta förbi än, är bara så att jag inte har något att skriva.
har fortfarande inte orkat ladda upp nyår eller julbilder, inte ens lagt in dem på min dator.
istället har jag blivit sjukt beroende av vampire diaries, fast jag hatade det innan.
nu bara, tycker jag om det. hawt damn.
idag blir min bror 18 freaking år gammal. det är lite weird. häh
det var också meningen att vi i morgon skulle till bongo & kalasa lite, men..
jag har inga pengar XD
men nu ska jag i väntat på att tiden går så jag kan börja laga mat, spela sims & häva redbull.
för i min åsikt, finns det inget bättre att fördriva tiden med.
förutsatt att sims inte crashar :c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar