torsdag, januari 19, 2012

i cross over lines & broke all the rules

it's true, & i was made for you.

det verkar som om jag skall åka till Stockholm den 25e, för att vara mingel fotograf på Cafe Opera.
hur sjukt är inte det? jag vinner typ inte tävlingar någonsin & så bara, gjorde jag det!
flöt omkring på Cloud Nine när jag fick reda på det, galet! mhm.
men jag får återvända till min älskade stad & mysa. även om det där med kollektivtrafik inte är något för mig.
så kommer antagligen åka en smula vilse, & gå vilse & bara vara allmänt vilse.
men det är okej, för det är ju Stockholm.
lite tråkigt att bli sådär ensam dock, bland massa människor jag inte känner, sånt är aningen awkward.
wellz, nu skall jag sparka igång sims & äta lite frukost.

DSC_0281__2

mycket bättre än originalet imo. så bara lyssna & rys! like i do. häh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar