tisdag, januari 24, 2012

& the crushes are heaven, for a sinner like me

by that i mean no.

hej & hå, imorgon åker jag till stockholm alltså, herregud. är så väldigt spänd!
det kommer bli awesome, hoppas jag. om jag inte är vilse så mycket att jag kommer försent
& inte får vara med sen. men ehm, det händer nog inte.
det som är lite crapy är dock tågen, tiderna & allt. jag är inte så bra på tåg till att börja med
förhoppningsvis behöver jag inte sitta baklänges hela vägen. men frukost & grejer är rätt awesome.

& nu ska jag snart rulla ner till mamma & äta, för att sen rulla till jönköping & köpa roliga saker .'D

här är förövrigt lite bilder jag tog med mamma när vi var ute & gick med hunden ^^
DSC_0451

DSC_0448

DSC_0445

DSC_0421

DSC_0408

DSC_0390

DSC_0356

DSC_0396

DSC_0372

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar