fredag, juli 06, 2012

just remember when a dream appears, you belong to me

jag överlevde en vecka på peace i hostans tecken. det var otroligt mysigt att vara där i år igen.
lite roligare när man var fler & hade en pervers presenning.
bäst var kanske våra grannar som dem första dagarna väckte oss med sina fridfulla morgon filosofier & konversationer. ytterst roande. kanske slutade dem för att vi pratade om det hela tiden & skrattade lite internt mellan oss i campet.
man vill tillbaka bara av att tänka på det.
bäst var billy, vill jag säga. han var otroligt vacker, duktig & halvnaken.
nu sitter jag i min säng med halsont & tittar på en film med min nya skådespelar kärlek; tom hiddleston
jag funderar på min novell, som närmar sig en bok. men det blir aldrig riktigt bra.
vi får se helt enkelt, antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar