tisdag, juni 19, 2012

man has no control; not even over his free will

sitter & avnjuter en stor kopp förstarkt kaffe i tystnad. eller ja, tills jag slog på lite adam heldring för att bli nostalgisk.
det finns inte så mycket att göra om dagarna, inspirationen lyser med son frånvaro & jag sjunker lite djupare ner i en osämja med mig själv. att ha kontroll, det är jobbigt. att försöka skaffa sig en sådan är jobbigare, jag har nästan ingen alls. jag har alltid låtit mina impulser styra mina handlingar. det handlar om impulskontroll. & det är förbannat jobbigt, för jag börjar hata mig själv under tiden.. antar att det är sådant man får leva med.
men jag önskar att jag kunde få tummen ut & fota lite snart, hur längesedan var det inte som jag gjorde det? alldeles för länge sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar