måndag, juni 04, 2012

a song in the tree has distracted her mind

åh ligger i sängen med yrsel & huvudvärk. egentligen har jag nog bara mig själv att skylla. jag har inte orkat laga någon mat & har därför inte ätit sen frukost, två ägg & en kopp kaffe är inte sådär bra att leva på!
måste egentligen äta tre gånger om dagen har jag hört, men det är så jobbigt när man inte vet vad man ska äta & när man väl hittar något har man inte alla grejer hemma, så fuck it! ligger & tycker synd om mig själv tills pappa kommer hem & vi kan handla.
inspirerad av katrin zytomierska har jag bestämt mig för att testa den här jävla lchf grejen. jag önskar att jag kunde skylla på att jag precis hade fött ett barn så det var därför jag är så plufsig & ovacker i underkläder. men nja, det är ju inte riktigt så. jag har haft ett alldeles för bekvämt förhållande med soffan, sängen & onyttig mat. jag måste erkänna att jag fortfarande är väldigt tveksam, att äta massor med fett är ju någonting som man lärt sig inte är bra. men kanske har alla haft det fel all along. det låter ju ganska weird att man ska äta grädde, kött & feta såser! men när man läser om att en lågfett diet gör att kroppen lättare samlar på sig massa onödigheter låter det ganska bra.
wellz. jag hoppas verkligen min far kommer hem nu så jag kan få laga lite mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar