söndag, juni 17, 2012

the same dynamic that another day would never matter

dagarna går fort. det är bara en vecka & faktiskt en dag kvar tills vi åker till p&l. det är väldigt pirrigt, även om jag inte är en festivaloskuld längre, men jag ser fram emot det så mycket att jag går på helspänn. efter förlusten av min väska är jag aningen paranoid över att allt jag äger & har kommer hamna i någon annans händer & bli använda i ett ondskefullt syfte. kanske gnäller jag lite för mycket om min förlorade väska. men så får det vara för nu.
jag har snörat in mig i en ny Buffy period. jag älskar det, varje gång jag tittar på det är som att jag är tolv år igen & försöker att förstå mig på världen. jag har tittat på alldeles för mycket avatar den senaste tiden & nästan tappat greppet om verkligheten. så buffy kanske inte är det bästa för att få tillbaka mig.
vad jag svamlar.
kanske borde jag sova, yeh. det är nog bäst.

här är random bilder för att inlägget inte ska vara så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar