onsdag, maj 30, 2012

twice i turn my back on you; i fell flat on my face but didn't loose

jag borde egentligen sova. egentligen borde jag gått & lagt mig för flera timmar sedan, för mamma kommer & hämtar mig vid sju imorgon & sedan rullar vi till stockholm. med ett stop i norrköping för att hälsa på min fina morfar. men jag kom hem för bara tre timmar sedan, så egentligen har jag gjort allt crap som jag borde gjort under dagen dem senaste timmarna.
vi var i tidaholm idag, jag och kusin med hennes vän. vi lyssnade ivrigt medan en bonnig version av mannen som talar med hästar visade oss lite hur man ska hantera en häst och lät oss sedan prova lite på hans minst sagt pigga hingst. det var väldigt intressant. men nu har bara min iver att skaffa häst växt sig större!
det känns inte som om man kommer ifrån den där tolvåriga flickan som bröt benet & var tvungen att sluta rida. att jag aldrig började rida igen är mitt eget fel.

men nu måste jag verkligen sova. det är bara fem timma kvar tills jag ska gå upp. tur att man kan sova sin väg upp till stockholm. åh min favorit stad, äntligen återvänder jag! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar