måndag, september 24, 2012

son, can you play me a memory? i'm not really sure how it goes


But it's sad & it's sweet & I knew it complete 
When I wore a younger mans clothes.

Har blivit jätte äckligt förkyld & ligger mest i sängen & gråter.
Ibland gör jag varm choklad och byter serie på datorn, men mest har min dag bara passerat sådär, halvt döende och i total slowmotion. 
Det har blivit höst & jag har inte ens nästan dokumenterat det. Vad otroligt dåligt av mig. Att fota hösten har alltid varit något jag verkligen älskat. Det är så mycket mysiga färger överallt, men tur att den precis börjat. 
Idag blev jag också inbjuden till en sexfest i London under halloween med Linn. Det låter otroligt spännande. Och mannen som bjöd in mig beskrev den i stil med "orgies, striptease, alcohol, jazz & funny costumes" så man måste ju erkänna att det blev lite lockande.
Halloween är ju inte sådär speciellt jätte stort i Sverige & mest är det bara någon privat fest på något ställe man aldrig hört om (som typ Hok) så det kommer bli väldigt kul att åka till ett ställe där det är lite större, sexkalas eller inte. 

Här är lite album som jag tycker passar in i den kommande hösten
Babel
Dear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar