tisdag, november 06, 2012

But you break just like a little girl

Ohja, jag överlevde England. Det var helt galet awesome & vi hade det massa trevligt.
Hemma fest till halv sju på morgonen, spöregn, dyr restaurang, donuts, KFC, skottska män, caféer med gott kaffe & fabulös frukost, litet hotellrum, stort hotellrum, dyra taxiresor, bortappad halsduk, buss, tunnelbana, museum, vin, 2 punds shotts, öl, whiskeykondomer, vyn utanför Edinburgh Castle, Camera Obscura, shopping, kinesmat, mer vin, fabulösa människor & säkert så mycket mer som jag glömt bort. Men det var utan tvekan awesome!
Bilder kommer att komma upp inom en snar framtid.

Min dag idag har varit tonsatt av Bob Dylan & till hans underbara musik har jag gjort Fattiga riddare, kolasåslatte och skrivit ca 2000 ord på min novell. Ja det var en ytterst bra dag.
Insåg precis också att jag har väldigt mycket läxor som jag skulle få gjort under lovet, men herregud, jag var ju inte ens i Sverige så det är något jag får skynda mig på med under vecka istället.
Nu ska jag sova för imorgon är det skoldag & lovet är slut. Jag är hemma & hör inte längre brittiska accenter när jag går på gatan.
Då säger vi så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar