måndag, november 12, 2012

I'll do whatever you say to me in the dark

Det är måndag. Jag hatar måndagar, eller i vilket fall lite. Jag tror jag hatar dem. Kanske bara för att det är meningen att man ska göra det. Who knows.
Helgen var jätte fin! Maskeradkalas hos Alek & Joel (eller sen halloweenfest, om man vill kalla det för det) Jag gick med Anna & Emma-Linnéa & hennes bror. Jag var utklädd till man, hade en mycket smaklig kavaj på mig och allt!
Det dracks vin, lektes lekar, spelades bra musik, röktes mycket och pratades ännu mer.
I bakfylla och annan uppståndelse hann jag inte skriva så mycket under gårdagen som jag önskade, men jag ligger på 30 000 ord nu och känner mig fortfarande inspirerad att fortsätta skriva ikväll, så mer blir det nog.
Att beskriva känslor in på djupet är aningen svårare än jag först tänkt mig.

Har fortfarande inte orkat ladda över bilderna från London & Edinburgh på datorn än, men ah, tillslut händer det ju. Usch.

Jag hatar tvättstugor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar