tisdag, februari 19, 2013

Light a cigarette & smoke it all away

Vart börjar jag?
Jag måste flytta här ifrån, jag är så glad att jag bara söker kurser som inte är i Jönköping.
Umeå, Edinburgh, kanske Göteborg, kanske Stockholm, Uppsala.
Bara jag kommer jätte långt här ifrån.
Jönköping suger ut min livsglädje, äter upp mig inifrån. Jag kan inte vara kvar här.
Söker också massor med sommarjobb, eller ska söka massor. Har än så länge bara sökt två.
Vad händer mer?
Inatt drömde jag att jag bodde i Bordeaux, jag vet inte riktigt vad jag gjorde där
& det jag såg kan omöjligt stämma över med hur det ser ut egentligen.
Men där var jag, Frankrike, bland allt underbart rödvin.
Jag blev kär i en vacker man, som la sina händer mot mina kinder & kysste mig på stranden.

Jag tror jag ska flytta till Frankrike, bara bo där ett tag.
Om några år. Eller så.

Nu börjar jag bli lite lullig. Sitter här & dricker rödvin i min ensamhet för jag är "Ledig" imorgon
Puss.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar