måndag, februari 11, 2013

I drink my liquor from the palm of a child who smells like the sun

Återigen befinner jag mig i mitt otroligt stökiga men ack så älskvärda rum.
Kom hem sisådär inte på rätt dag, för vi missade flyget hem på grund av en vindrutetorkare(?!)
& fick spendera en kall natt på golvet på flygplatsen i London.
Så det var ett lagom fabulöst avslut på en annars fin helg. Men kul hade vi & det är huvudsaken.
Just nu är det meningen att jag ska gå & lägga mig, för sex timmars nästan-sömn har inte gjort mig något bra
Ville bara, medan jag fortfarande är uppe i varv tala om att jag lever
& att det inom en ytterst snar framtid kommer en ful liten film jag gjorde medan vi var där!
Tack & lov att jag inte har skola på nästan två veckor.
Mys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar