tisdag, december 02, 2014

Kanske om jag var vacker, kanske om jag var din

Det blev nästan en hel vecka hemma med massa fina saker
som jobb, Veronica Maggio, Honeycomb & träffa Sp4zie ^^,


På tåget hem i tisdags lyssnade jag på Krunegård & kände mig snygg

Onsdagens frukost blev spektakulär 

På torsdagen efter jobbet gick jag med Jossan till Honeycomb & njöt

På fredagen efter jobbet var det dags för Maggio, fyra trötta brudar hängde
& försökte att inte avlida bland alla fulla, knuffiga människor. Men det vart fint!


Lördagen var stressig & hemsk & sådär bland mackmakeriet.
Men efteråt träffade jag SP4ZIE :D Så jävla awesome! Gjorde min helg. 


    
Lördagkväll blev en salig afton i Danmarks tecken. Vi drack & åt gott innan gos med
mammas hundar & te & julmusik tills halv tolv, då vi hämtade John.







På söndagen blev det sovmorgon & lyxfrulle! Katten var där såklart :3

Toast & omelett med korv & paprika. Så supergott!

Söndagkväll gästades jag av den mest fantastiska kvinnan i världen! Nämligen min fru
Som släpat sin lurviga hela vägen från London!! Det var otroligt mysigt att hänga med henne
vi åt mat & lyssnade på musik & hon försökte lära oss att rulla cigg, gick sådär.

Igår gjorde jag en fantastisk kaffedrink till frukosten, sedan var det dags att göra sig redo & rulla tillbaka till Växjö, där den riktiga världen väntade.


Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar