fredag, december 05, 2014

But baby, it's cold outside

Det är det ju inte, men jag tänker låtsas
För det är alldeles för snart jul & inte en halv centimeter snö har fallit.
Vilket gör mig så ledsen.

Hela den här veckan har gått åt till tentaplugg & annat, med
annat menar jag typ RuPauls Drag Race som är så bra att jag smäller av!
& så har jag tittat ut lite olika julklappar jag skall köpa åt folk + åt mig själv
+ sånt jag önskar mig!

Dessutom upptäckte jag att Puzzle Muteson släppt ett nytt album!
/Tjejen med kollen, men ack va bra det är!
Klicka & lyssna, prick nu!
Puzzle Muteson – Theatrics




Först ut är hårfärg! Så jag kan färga om mitt dassigt grönblå skithår snart

Andra saken jag måste skaffa är denna vackra jacka från Monki! Dör lite.



Dessa böcker står också högt på min lista! Hade inte Murakamis nya varit slut hade den också varit med såklart!

Stjärnhimmelslampa! Bara så bra



& Sist men inte minst, det ostigaste av allt. EN VIT JUL! Snällasnällasnälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar