torsdag, april 23, 2015

Do you remember what things looked like when you were young?

April 2014.
Jag hade en ny kamera & det var fantastiskt.
John skulle snart flytta in hos mig. Allting var bara så fantastiskt bra & fint,
blir gråtmild bara av att titta på bilderna

Jag hade stort & fluffigt orangeblekt hår & älskade pastellfärger! Gärna mint


Eh. gos? Yas. Bara gos



Fibban hade inflyttningsfest & vi var där. levde jävlar & gifte oss på fyllan!

Målade den här!

Ville ha septum såsåså gärna!


 Tvingade min syrra att leka indian & hon tog ett dop fastän det var iskall!

Året innan tog jag bara bild en dag under hela April.. Detta får representera den.
Jag lånade Linns Kamera för att fota ett bröllop & hade precis köpt världens snyggaste jeansjacka.
Mitt hår var tjockt & fint & fucking underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar