söndag, maj 31, 2015

We were born to lose

Maj har kommit & gått utan att jag märkt det
I en uppsatsdimma jag aldrig upplevt tidigare
utan fasta tider, skola eller tidiga mornar.
Det har varit både intressant & väldigt, väldigt jobbigt.
För jag är urkass på uppsatser & känner mig oduglig.
Men....
Det kanske har gått bra ändå?

Snart nalkas sommaren & vad är väl bättre än lite jävla sommar?
Så länge jag har tid för alla jag tycker om & att äta god mat!
Vill inget hellre än att bara grilla & ta det lugnt, även om allt jag gjort
under all uppsatsskrivning har varit att ta det lugnt
behöver jag ändå komma ifrån campus & hela den här bubblan.

Trodde dock aldrig jag skulle känna att jag kommer sakna campus,
men jag kommer ju det. Konstigt nog.

Målade även en hyllning till kroppen utanför normen nu när varmt väder nalkas.

Puss puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar