söndag, januari 02, 2011

wooke up tired & felt quiet sick

plågas av illamående fortfarande.. det är den andra dagen på det nya året.
känns som om tiden verkligen flyger iväg.
det är drygt 6 månader kvar i skolan, sen tar vi studenten.
plötsligt blev jag väldigt gammal

nyår var väldigt bra, började med att spela sims hela dagen hos loveh
men hon fick mig tillslut att tagga fest & sen när linn & tess kom började vi
dricka lite, medan vi väntade på skjutsen till filip.
där blev det direkt pyramiden & jag fick den stora äran att dricka 64 klunkar
which i did not, det är inte så fint att halsa vin.
sen började massa folk att springa omkring & det gjorde jag med.
klockan tolv stod vi ute & skrek för full hals & det blev många nyårs pussar.
sen fortsatte festen tills klockan halv fyra, då vi åkte hem & jag däckade direkt i lovehs säng
väldigt trevligt.

hoppas på ett bra nytt år nu, även om det började lite... konstigt.






DSC_0049

DSC_0057

DSC_0086

DSC_0088

DSC_0099

DSC_0124

DSC_0128

DSC_0139

DSC_0151

DSC_0165

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar