söndag, maj 01, 2011

it's to much; i can't breath, i can't sleep

vilken helg. lustig, annorlunda. för mycket tid ensam.
i fredags var det meningen att vi bara skulle dricka lite innan vi drog ut på krogen
men jag hade ingen kontroll & bestämde mig redan på väg in till stan
att jag var tvungen att åka hem igen. meningslöst. men jag köpte med mig en subway macka iaf
igår så spenderades mestadels av dagen i min säng, kollade på serier & halvsov
tills runt halv sju då bella kom & hämtade upp mig med sture & anton
& vi åkte in till stan för att grilla, med en vän till mig som var på besök från JAPAN!
det var väldigt kul. även om han säkert blev förvirrad av all svenska vi pratade..
men vi får hoppas att han hade det trevligt. han hade också köpt med sig godis till mig
från japan, så jag blev helt lyrisk.
nu sitter jag, med nya mjukiskläder på mig & försöker glömma.
tankar jag tänkte, då jag fortfarande fick tänka dem. förstör för mig.

dethandlaromdig

2 kommentarer:

  1. när du skriver dina inlägg om dina mysiga dagar så känner jag alltid för att joina! jag flyttar snart till småland och då tycker jag att vi ska ha sådana där äckliga slappedagar D:

    SvaraRadera
  2. owh.. :D
    ja! det är klart vi får ha då :))

    SvaraRadera