tisdag, maj 03, 2011

men jag känner ingenting längre

dagen var sådär, lagom långsam. titta på film medan man vaknade,
åkte till jönköping för att träffa flams & diskutera något form av
projekt jag ska arbete med. aldrig tråkigt att fota dock & jag har faktiskt
några riktigt bra idéer, så jag får hoppas att det går som jag vill.
sen åkte jag till a6 & efter en dag utan mat fick jag äntligen äta
med sällskap av fjant & loveh (som också skulle klippa sig)
sen vandrade vi bara omkring där uppe tills vårt tåg gick
& sen såg jag dagen dö ut medan jag fortsatte att skriva på min boksak.
finfint. nu blir det sängen och avatar (serien, inte den värdelösa filmen)

kanske, borde vi glömma bort oss i framtiden. glömma bort det förflutna
att jag somnade i dina armar & trivdes där. vi raderar oss ur tiden,
även om det aldrig var vi på riktigt.
kanske kan vi börja om. men det var så länge sen
& jag kan inte sakna dig längre. jag går sönder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar