måndag, maj 02, 2011

winter just wasn't my season, i'm misplaced

har fått tillbaka mina ord. har en gnutta koncentration & en massa inspiration.
måste vara försiktig så jag inte glömmer bort dem igen bara. för äntligen
kan jag skriva. underbar känsla & julia är glad.

"Det tjuter högt i mina öron nästa gång jag vaknar, det tjuter från den förbannade klockradion. Den påminner om verkligheten, att det är dags att möta dagen och torka bort dreglet från hakan.
Lea sträcker sig över mig och slår av alarmet samtidigt som hon lägger sin kind mot min axel och kysser den varsamt, hennes ögon är gömda bakom hennes stängda ögonlock i ett försök att spara tid, att få vara kvar lite längre.
En solstråle har hittat sin väg genom en av springorna i persiennen, den dansar mot den marinblåa väggen och ger ett löfte om ännu en vacker sommardag."

a simple draft.
för jag har fått tillbaka mina ord!

1 kommentar: