söndag, oktober 07, 2012

Does his love make your head spin?

Oj, hej. Det är söndag idag, veckorna går så väldigt fort.
Hade den konstigaste fredagen på väldigt länge (mest med tanke på att vi bara går ut på lördagar nu för tiden)
Men i vilketfall som helst så blev jag jätte full och dansade med en stor tysk som välte ut min öl och sedan kidnappade mig ut på dansgolvet. Jag blandade ihop en kille med hans bror och vägrade inse vem det var. Kidnappade en skylt för lökringar på max, nomnom. Spelade Black Jack för pengar som inte var mina. Och... säkert massa andra saker jag inte minns och antagligen inte vill heller.
Igår låg jag handikappad i sängen och tittade på alla Twilight- filmerna med syster och Tess som kom lite senare.
Vi gjorde också världens största skål med maräng.. någonting. Det var en vacker dag.
Idag väntar, absolut ingenting.
Sitter och planerar julen med Linn för vi tänkte röra oss mot vackrare stränder och slippa allt som har med julen här i Sverige att göra. Eller något åt det hållet.

Jag sitter och leker med min cam nu, så atte. ähä




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar