torsdag, oktober 04, 2012

Perhaps we should just call it a day

Det är faktiskt så att jag har tagit helg nu, vilket resulterade i att jag kom ut från Ica med massa godis, nutella & redbull. Mhm. Kommer bli en finfin studiedag imorgon.
Var på A6 med Tess, efter en ytterst produktiv dag i skolan, på jakt efter hårfärg. Vi fikade såklart på Espresso House också & träffade Sam som jag inte träffat på 300 år typ. 
Nu har jag suttit i någon timme med bror och tittat på Bleach medan jag känt att längtan efter en rostad macka med nutella på växt sig starkare.
Nu är det också bara lite mindre än fyra veckor kvar tills jag & fru Såswald åker till England & Skottland för lite one-on-one mys & fest & mys & shopping!
Gud så jag längtar.  

Några bilder från några dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar