onsdag, juni 01, 2011

& i asked god who i'm supposed to be

13 timmars sömn efter en dag i göteborg, som avslutades pinsamt tidigt
på grund av feberfrossa & halsont. kanske för att jag & sture skrek
VRJAVSLAV varje gång vi åkte något. speciellt balder. det var dock sjukt kul.
hade glömt bort hur mysigt det var med liseberg sådär. även om
det var äckliga pojkar som trängde sig före oss (mig, sture & bella)
i kön på burger king & sen försökte ragga på oss,
& sen sa att vi inte var tillräckligt feminina... vi blev jätte ledsna, fast nä.

& nu då, efter att en sotare tvingat upp mig,
för att diskutera hållbarheten av våran stege, vet jag inte riktigt vad jag ska göra
funderar på om det är värt att spela wow kanske ^__^

& eftersom jag är så duktig började jag spela wow utan att skriva klart detta inlägg
WOH
här är några... bilder


sunsunsummer1

sunsunsummer3

DSC_0588__2

sunsunsummer4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar