fredag, februari 17, 2012

all i know is that the clock ticks life away

absolut ingenting, that's whats up.
fotar lite då & då, skriver för jämnan, spelade klart dantes inferno igår, läser ibland,
målar, tittar på film och pratar med idioter. världen är sådär som den ska vara med andra ord.
men ändå så jävla tråkigt & händelselös. det är mer eller mindre, som om allt har fryst fast för min del.
usch, jag har aldrig längtat här ifrån så mycket som nu tror jag.. jag måste ha något nytt!
& jag måste ha det
nu.

fuck it, jag skriver mig bort istället..
DSC_0689


DSC_0705

DSC_0755

DSC_0744

DSC_0750

DSC_0717

DSC_0710

DSC_0735

DSC_0466

2 kommentarer:

  1. Juwlia!
    är det sådana spådomskort??!! :O vart har du fått tag på dem?? VILLL HAAA
    SMACK

    SvaraRadera
    Svar
    1. NINNI! jag köpte dem på tarothuset.se :D enyoj ^_^

      Radera