måndag, februari 06, 2012

i scream it to the nothingness; there ain’t nothin’ that i need

helgen var fan-fucking-tastic! det blev massor med efterlängtat vin & sällskap med fruar
kalasfull i taxin & gjorde rasistiska utlåtanden till en arabisk chaufför. men han älskade oss ändå, tror jag.
träffade en fin japan också & pratade med honom jätte länge, kan ha bett honom gifta sig med mig.
han skrattade bara.
jag tappade ringar, hårspännen, headset och halsband på Olearys, vi missade nattbussen,
köpte en jätte stark hamburgare på mcdonalds & smetade vitlöksdipp i hela linns ansikte.
när jag vaknade på söndagen hade jag fortfarande massa sås på kinden! HI5

men det var helt galet fint, ändå. & nu har jag beställt massor med fina strumpbyxor
väntar på att min underbara finkusin ska komma hem efter två veckor i skåne, & fortfarande ingen bebis.
går också på helspänn, för ngt annat fantastiskt hände mer eller mindre. woh!



IMG_0903

IMG_0890

IMG_0891
IMG_0894

IMG_0895

IMG_0897

TXKxRj on Make A Gif, Animated Gifs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar