måndag, februari 20, 2012

it's the magical mystery kind, ah must be a lie

edward sharpe & the magnetic zeros är helt fantastiska & jag kan inte sluta lyssna på dem.
helgen var väldigt mysig. gjorde ingenting på fredagen, förutom mat & sen skrev jag lite.
på lördagen var det förfest hos sture & sedan krogen! det var sjukt kul
träffade bella & mongo som jag inte träffat sen studenten.
dock fick jag otroligt ont i magen & kunde knappt röra mig, men medan alla andra sprang & dansade
slog jag ett nytt rekord på ett av mina spel på mobilen, WOH! det är inte så tragiskt att vara forever alone!
linn följde med mig hem på söndagen & stannade här tills idag. vi såsade hela dagen, åt kebab & nutella
medan vi tittade på film. mysmys.

idag hjälpte hon mig medan jag satt & skrev en profil på en au pair sida.
jag fick kontakt med en jätte fin familj i Irland & bara hoppas på det bästa!
ähä.

so that's that.
DSC_0531

DSC_0427

DSC_0446

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar