lördag, februari 04, 2012

how ever it turns out, i still don't remember you

när man har tråkigt kan man göra väldigt många saker,
man kan vara duktig & städa (inte för att det är roligt, men i brist på annat)
man kan "köpa" en film & titta på den,
man kan laga mat (vilket jag har gjort alldeles för ofta) & självklart äta den.
man kan läsa en bok, skriva en bok, förvandlas till en bok, bygga ett fort av böcker
man kan ge sig av på en upptäcktsfärd, bestiga ett berg, bygga en kanot eller något annat utomhus-aktigt,
man kan försöka en stackars människa som är lika uttråkad som en själv & tvinga den att umgås med en.
eller...

så kan man sitta med sin webcam & bara, ge! (vilket jag så gärna gör!)
& medan jag sitter & väntar på pappa jan, så vi kan åka & handla.
lyssnar jag på rebecca & fiona samtidigt som jag leker med min fantastiska cam.

R7ePVJ on Make A Gif, Animated Gifs
make animated gifs like this at MakeAGif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar