fredag, mars 02, 2012

but when you're with me darling, i don't believe in anyone else

veckan har flugit förbi, som den verkar ha en tendens att göra, finkusin har varit här massor om nätterna, vi har ätit mackor, druckit redbull, spelat draw something & pratat bort tiden.
& i onsdags kom även linn hit. jag hade tänkt att överraska henne med scones, men min bror hade druckit upp mjölken, vilket jag märkte först när den skulle tillsättas i smeten, så i ilska började jag att kasta saker omkring mig, - jag hade ännu inte fått i mig något kaffe-, sen rökte vi ute i solskenet, tittade på film & när finkusin kom på natten satt vi ute till halv tre & rökte cigaretter medan vi skämtade & lät vår dåliga natthumor äta upp oss totalt.
igår fotade vi, efter att ha tittat på massor med dålig tv. bilderna blev självklart riktigt bra. sen åkte linn hem & jag gjorde gryta som blev klar vid 22;00.

& inatt promenerade jag ut i kylan och runt en fjärdedel av kvarteret för att träffa tesa,
som var i behov av sällskap & hon bjöd på cigaretter, vilket jag kände att jag var i behov av.
det var trevligt, vi pratade om gamla tider, nya tider & om saker som hänt.
när jag kastade mig hem sen, vid halv fyra, gnistrade frosten på marken så förtrollande att det kändes som om himlen spytt glitter.

a smile, a touch, a look, a song. something to carrie me on

Untitled-2

yesbitchs

DSC_1265

DSC_1269

DSC_1367

DSC_1411

DSC_1407

DSC_1403

DSC_1382

Untitled-3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar