söndag, mars 18, 2012

romance died upon debussy’s rock; keep me honey drifting out of sleep

jag skriver nästan aldrig i min blogg längre känns det som. well, kan bero på att jag aldrig gör något längre.
jag är så uttråkad om dagarna, medan jag väntar på svar från familjer i england och skottland.
& kommer jag inte härifrån snart kommer jag att klösa ut mina ögon.
jag måste iväg, någonstans där jag inte längre är hemsökt av saker som hänt, besvikelsen. det är dags att något fint händer, men det kommer aldrig ske här. det är något som är säkert, vad som händer
kan jag inte bli lycklig här.
men varför det är så kommer jag nog aldrig att lista ut.

nä, nu ska jag duscha och se om det finns något man kan göra här, så man inte dör. helt iaf.


DSC_0750

DSC_0709

DSC_0717

1 kommentar:

  1. Det är inte så långt, men du är alltid välkommen hit /A

    SvaraRadera